رئیس روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس گفت: برگزاری جشن گلریزان برای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد و جرایم مالی پالایشگاه برگزار می شود.

به گزارش دلفین، «نرگس صداقت» رئیس روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس گفت: در راستای گسترش احسان و نیکوکاری و دست‌گیری از زندانیان جرایم مالی و غیرعمد جشن گلریزان در پالایشگاه ستاره خلیج فارس برگزار خواهد شد.

صداقت زمان برگزاری این جشن را روز دوشنبه هفته جاری عنوان کرد و افزود: در این مراسم که در سالن همایش های مهر پالایشگاه برگزار می‌شود، علاوه بر پرسنل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از برخی مدیران استانی و فعالان اقتصادی نیز دعوت شده است تا در این حرکت خداپسندانه به سهم خود شریک باشند و شاهد بازگشت زندانیان بیشتری به آغوش گرم خانواده باشیم.

رئیس روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس برگزاری چنین جشن‌هایی را سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی و بهبود سطح زندگی افراد جامعه قلمداد کرد و گفت: ستاره خلیج فارس به عنوان یکی از صنایع خوش‌نام ملی، علاوه بر تامین امنیت سوخت کشور، تلاش خواهد کرد تا در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی نیز همواره سرآمد باشد.

  • نویسنده : 1007