بخشدار هرمز گفت: کانون حامیان قرض‌الحسنه در هرمز تشکیل شد و ۲۰ هدیه از سوی قرض‌الحسنه رسالت برای جشن‌های دهه ولایت اختصاص یافت.

به گزارش دلفین، «سید مجدالدین حسینی» بخشدار هرمز در جلسه شورای اداری، گفت: به جهت همیاری اجتماعی، فرهنگ قرض‌الحسنه و کارآفرینی اجتماعی با مساعدت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی هرمز، کانون حامیان فرهنگ اجتماعی قرض‌الحسنه در هرمز و دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی می‌شود.

وی بیان کرد: در جهت تقویت کانون حامیان فرهنگ قرض الحسنه در هرمز، مقرر شد دانشگاه آزاد با افتتاح حساب به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال، اندوخته قرض‌الحسنه در این مجموعه آموزشی ایجاد کند.

نماینده عالی دولت در هرمز ضمن تشکر از «مسعود سالاری» ریاست دانشگاه اسلامی هرمز ،اظهار داشت: جا دارد از زحمات ریاست دانشگاه اسلامی هرمز، که در جهت این عمل خیر و تقویت بنیه مالی دانشجویان گام برداشته تقدیر و تشکر به عمل آید.

حسینی بیان کرد: در این جلسه هدایایی از سوی بانک قرض الحسنه رسالت جهت برنامه‌ها و جشن‌های دهه ولایت و عید سعید غدیر تقبل شد که شامل تعداد ۲۰ وام قرض الحسنه کمک هزینه عتبات عالیات است که برای دریافت تسهیلات متقاضیان دریافت از سوی بخشداری معرفی و به آنها پرداخت می‌شود.

بخشدار هرمز گفت: در جلسه آتی نحوه معرفی افراد (بصورت قرعه کشی، جایزه مسابقات) مشخص خواهد شد.

  • نویسنده : 1007