مدیر کل سازمان صدا و سیما هرمزگان گفت: رسانه ها نگاه ناامیدانه را در کشور تزریق ندهند و حل مسائل و مشکلات مردم را در برنامه داشته باشند و به دنبال یک اتفاق امید بخش در جامعه باشند

به گزارش دلفین، «مهران جلائی» مدیر کل سازمان صدا و سیما هرمزگان، در نشست تعاملی با اصحاب رسانه، گفت:در دنیای امروز هرروز روز خبر نگار است و حدود ۳۰۰ شبکه ماهواره ای فارسی زبان در کشور های بیگانه علیه ما برنامه سازی می کنند که ما می خواهیم با همین ۱۵۰ شبکه برای مقابله با این جنگ رسانه ای به پا خبزیم و این نیازمند تلاشهای روز افزون خبرنگاران است.

وی افزود: در سازمان، معاونت فضای مجازی را تشکیل داده یم و در این زمینه تلاش فراوان داریم.

جلائی با اشاره به اینکه خبر باید جذابیت داشته باشد، گفت: نکاتی که ارزش خبری ما را تضمین می کند سرعت صحت و دقت است.

مدیر کل سازمان صدا و سیما هرمزگان افزود: رسانه های الکترونیکی و اینترنتی در دنیای امروز پیشرفت زیادی داشته اما باید با سیل خبرهای بدون صحت مقابله کنیم.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند و باید در جهت تزریق امید به مردم و جامعه تلاش کنند، افزود: نگاه ناامیدانه را در کشور تزریق ندهند و علاوه بر پیگیری این طرح، حل مسائل و مشکلات مردم را در برنامه داشته باشیم و به دنبال یک اتفاق امید بخش در جامعه باشیم.

وی خاطر نشان کرد: باید رسانه های دشمن را رصد دائمی کنیم و حتما باید با تمرکز فراوان برای مقابله با آنها تلاش کنیم در این جنگ رسانه ای پیروز و سر بلند از میدان خارج شویم.

جلائی در ادامه تشریح کرد: تمرکز بر نیازهای واقعی مردم ،دفاع از نظام مقدس اسلامی ، دست آوردهای این نظام مقدس را را جهت پیشرفت جامعه پوشش دهیم تا از  توطئه ی دشمنان اسلام بر افکارعمومی و جنگ نرم مقابله کنیم و اجازه سو استفاده به دشمنان فرصت طلب را ندهیم و باعث شویم فضای نفاق و دوگانگی کاهش یابد و آسیبی به نظام مقدش وارد نشود.

وی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه ای داریم که این را به عنوان دغدغه اصلی مسئولین کشورتبدیل کنیم و در دستور کار قرار دهیم و با دقت و سرعت بیشتری این را به عنوان اصل اساسی پیش بینی، پرسش و اجرایی کنیم.

مدیر کل سازمان صدا و سیما هرمزگان، تشریح کرد: یکی از وظایف اصلی ما توجه به شعار امسال است (رونق تولید) و در بحث بیانیه گام دوم پیگیری این مسائل و مشکلات مردم را در برنامه داریم.

جلائی گفت: یکی تعامل و تفاهم نامه ی بسیار خوبی با سپاه امام سجاد داشتیم و برنامه های خوبی را با سپاه شروع  کردیم و با آمادگی کامل در خدمت مردم و این جامعه هستیم.

وی اضافه کرد: در بحث کنگره شهدا اعلام امادگی می کنیم و از این فضای رسانه ای  بهره بهتری را ببریم.

  • نویسنده : 1007