مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: از مجموع صادرات غیر نفتی انجام شده، 578 هزار و 715 تن با رشد 11 درصدی به صورت رویه کابوتاژ (کران بری) در بنادر غرب هرمزگان جابجا شد که از این میزان بندرلنگه با کابوتاژ 7 هزار و 410 تن فرآورده های غیرنفتی توانست رشد 154 درصدی در مقایسه با سال گذشته داشته باشد.

به گزارش دلفین، قاسم عسکری نسب مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان اظهار داشت: در دوره زمانی ۸ ماهه سال ۹۹، در مجموع سه میلیون و ۲۰۷ هزار و ۳۱۷ تن انواع کالا در بندرلنگه و بنادر وابسته به آن تخلیه و بارگیری شد که از این میزان، یک میلیون و ۵۷۵ هزار و ۲۵۲ تن با رشد ۱۹ درصدی مربوط به کالاهای غیر نفتی و یک میلیون و ۶۳۲ هزار و ۶۵ تن دیگر به فرآورده های نفتی اختصاص دارد.
رونق ۴۸ درصدی صادرات غیر نفتی در بندرلنگه و بنادر وابسته به آن
این مقام مسئول میزان صادرات کالاهای غیرنفتی در بنادر غرب هرمزگان را ۸۱۹ هزار و ۵۹۷ تن اعلام کرد و گفت: عمده این محموله های صادراتی شامل میوه و تره بار، خشکبار، مواد معدنی و مصالح ساختمانی بوده است که این میزان از صادرات نمایانگر رشد ۴۸ درصدی در مقایسه با سال گذشته است.
جهش چشمگیر ۱۵۴ درصدی کابوتاژ(کران بری) فرآورده های غیرنفتی
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: از مجموع صادرات غیر نفتی انجام شده، ۵۷۸ هزار و ۷۱۵ تن با رشد ۱۱ درصدی به صورت رویه کابوتاژ (کران بری) در بنادر غرب هرمزگان جابجا شد که از این میزان بندرلنگه با کابوتاژ ۷ هزار و ۴۱۰ تن فرآورده های غیرنفتی توانست رشد ۱۵۴ درصدی در مقایسه با سال گذشته داشته باشد.
پهلو دهی بیش از ۱۱ هزار شناور در بنادر غرب استان هرمزگان
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان در پایان تعداد شناورهای ورودی و خروجی به بنادر غرب هرمزگان طی ۸ ماه سال ۹۹ را ۱۱ هزار و ۹۴۲ فروند اعلام کرد.

  • نویسنده : ۱۰۰۷