«سعید بیگدلی» رئیس ستاد کشوری مردمی ابراهیم رئیسی در هرمزگان گفت: در ستاد حجت‌الاسلام رئیسی جنگی به نام جنگ قدرت وجود ندارد و هیچ شخصی صرفاً با فعالیت در این عرصه در آینده به پست و مقام نخواهد رسید.

به گزارش دلفین، «سعید بیگدلی» رئیس ستاد کشوری مردمی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در استان هرمزگان، در نشست با اصحاب رسانه گفت: در ستاد حجت‌الاسلام رئیسی جنگی به نام جنگ قدرت وجود ندارد و در آینده افراد بر اساس توانمندی و شایسته‌سالاری بر سرکار خواهند آمد.

وی با بیان اینکه برخی افراد با حضور در ستادها تنها به دنبال سهم خواهی هستند، عنوان داشت: در ستاد حجت‌الاسلام رئیسی جنگی به نام جنگ قدرت وجود ندارد و هیچ شخصی صرفاً با فعالیت در این عرصه در آینده به پست و مقام نخواهد رسید. وی گفت: در این عرصه جنگ تنها جنگ خدمت است و تنها شخصی که خدمتگزار و توانمند باشد و بتواند به ملت و مملکت و نظام خدمت کند در دولت آقای رئیسی جا خواهد داشت.

بیگدلی با بیان اینکه به دنبال توسعه هرمزگان هستیم چراکه توسعه هرمزگان، توسعه کشور است، اذعان داشت: متأسفانه در هرمزگان شاهد این نگاه هستیم که برخی به دنبال سهم خواهی هستند و تنها با این دید پا به عرصه فعالیت در ستادهای انتخاباتی می‌گذارند. سعید بیگدلی گفت: برای توسعه و پیشرفت هرمزگان نیاز است تا نیروهای بومی و توانمند در سطوح مدیریتی و کلان بر مسند قدرت قرار گیرند زیرا که این نیروها دلسوزتر و آگاه‌تر بر نیازهای شهروندان و استان هستند، اما متأسفانه شاهد همدلی میان هرمزگانی‌ها برای تحقق این امر مهم نیستیم.

وی هدف دولت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را ایجاد تغییر محسوس به نفع مردم اعلام و بیان داشت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند تغییر محسوس تنها به دست مدیر حزب الهی پای کار می‌تواند انجام گیرد که هدف آن‌ها تعالی کشور و نظام باشد.

رئیس ستاد کشوری مردمی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در استان هرمزگان ادامه داد: در هیچ‌کدام از ستادهای حجت‌الاسلام رئیسی در سطح کشور، سهم خواهی و سهم‌بندی مشخص نشده و هیچ جایگاهی برای شخصی تعیین نشده است.

وی با اشاره به شایسته‌سالاری در استفاده از نیروهای انسانی در بدنه دولت و پست‌های کلیدی، ادامه داد: تنها کاری که می‌توان انجام داد این است که هرگاه شخص نخبه‌ای را دیدیم که توانایی‌های وی در استان مغفول مانده است، دستش را بگیریم و به‌ جایگاه واقعی‌اش برسانیم تا در خدمت نظام باشد. بیگدلی گفت: هر کس که در ستادها فعالیت می‌کند از سوی مردم و از مردم است زیرا که حجت‌الاسلام رئیسی بارها عنوان داشته‌اند که پولی برای خرج در ستاد انتخاباتی ندارند و نمی‌خواهند وام‌دار کسی باشند، این مردم هستند که در کنار ستاد هماهنگی پای کار آمده‌اند.

 

خبر اختصاصی: شایسته سحی زاده

  • نویسنده : 1001