استاندار هرمزگان مردم زلزله‌زده استان را برادر، خواهر و مادر خود خواند و تأکید کرد: تلاش داریم تا هر چه زودتر مردم به خانه‌هایشان بازگردند و از مدیران استانی نیز می‌خواهم تسریع در تأمین چادر برای اسکان مردم و دیگر مایحتاج موردنیاز در مناطق زلزله‌زده را در اولویت کاری خود قرار دهند.

«مهدی دوستی» استاندار هرمزگان در شورای اطلاع‌رسانی استان ضمن اشاره به مشکلات ناشی از زلزله در زیرساخت‌ها و تشریح وضعیت مردم در این مناطق، بیان داشت: پس از وقوع زلزله ۱۵۸ نقطه ازنظر زیرساخت‌های برقی دچار مشکل شده بودند که ۳۸ اکیپ به محل اعزام شدند و در پنج ساعت اول قطعی برق ۲۳ روستا به‌صورت کامل مرتفع شد.
وی بیان داشت: ۱۰۵ سایت مخابراتی در ابتدای زلزله دچار حادثه و از سرویس خارج شدند که توانستیم ۹۸ مورد از این تعداد را در چهار ساعت اول وارد سرویس کنیم.
دوستی در ادامه از عملکرد بخش راهداری رضایت خود را اعلام کرد و گفت: بخشی از نارضایتی مردم در نواحی زلزله‌زده ناشی از کمبود چادر بود که سعی کردیم این نارضایتی‌ها را به حداقل برسانیم.
وی با بیان این‌که احیای بهداشت در مناطق زلزله‌زده در اولویت قرار گرفته است، افزود: اصل کار بر بازسازی است و کار ما در فرایند بازسازی کار سختی است و در این مسیر باید عجله کنیم چراکه به‌زودی هوا رو به سرد خواهد رفت.
وی مردم زلزله‌زده هرمزگان را برادر، خواهر و مادر خود خواند و تأکید کرد: تلاش داریم تا هر چه زودتر مردم به خانه‌هایشان بازگردند و از مدیران استانی نیز می‌خواهم تسریع در تأمین چادر برای اسکان مردم و دیگر مایحتاج موردنیاز در مناطق زلزله‌زده را در اولویت کاری خود قرار دهند.

  • نویسنده : 1001