در هفته گذشته یکی از شهروندان با ارسال پیامی به تحریریه‌ی نشریه دلفین بیان داشت که چند روزی است بین چهارراه پردیس و بلوار دانشگاه چراغ‌ها برعکس عمل می‌کنند.

به گزارش دلفین، در هفته گذشته یکی از شهروندان با ارسال پیامی به تحریریه‌ی نشریه دلفین بیان داشت که چند روزی است بین چهارراه پردیس و بلوار دانشگاه چراغ‌ها برعکس عمل می‌کنند، به‌طوری‌که روزها روشن و شب‌ها خاموش است و در برخی شب‌ها نیز شهروندان باید در بلواری کاملاً تاریک تردد کنند.
بااین‌حال پس از انتشار این انتقاد روابط عمومی شرکت توزیع برق هرمزگان در راستای شفاف‌سازی موضوع متنی را تهیه و در اختیار خبرنگار دلفین قرار داد. در این متن آمده است: «در خصوص گلایه شهروندی گرامی از وضعیت روشنایی بلوار پردیس به سمت نایبند (بلوار محمد خشنودی) و روشن بودن آن‌ها در ساعات روز، به اطلاع می‌رساند احداث پروژه روشنایی بلوارهای جدید شهری بر عهده شهرداری می‌باشد. بر این اساس نیز شبکه روشنایی بلوار مذکور توسط شهرداری بندرعباس احداث گردیده و تاکنون جهت نگهداری و بهره‌برداری به این شرکت تحویل نگردیده است.»
انتشار همین مسئله باعث شد تا مدیران شهرداری بندرعباس نیز به دفاع از عملکرد خود در این رابطه بپردازند. «حمید حقانی» مدیر اجرا و نظارت و همچنین دبیر کمیسیون هماهنگی شهرداری بندرعباس در گفت‌وگو با دلفین مدعی کم‌کاری شرکت توزیع برق هرمزگان در خصوص روشنایی بلوار مذکور شد و افزود: در پی تفاهم‌نامه بین شهرداری و شرکت توزیع وظیفه‌ی تجهیز و نصب ادوات روشنایی معابر جدیدالاحداث با شهرداری و تائید ایمنی، بهره‌برداری و نگهداری از آن بر عهده‌ی شرکت توزیع است و در این بلوار نیز شهرداری به تعهدات خود عمل کرده است و باید منتظر شرکت توزیع باشیم.
وی ضمن اشاره به این‌که بیش از یک میلیارد تومان از سوی شهرداری بندرعباس برای روشنایی بلوار محمد خشنودی هزینه شده است، افزود: تجهیزات خریداری و نصب شده اما شرکت توزیع برق در اجرای تعهدات خود کوتاهی کرده است.
دبیر کمیسیون هماهنگی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: مدیران شرکت توزیع برق هرمزگان حتی مشکلات اجرا را به ما اعلام نکرده‌اند تا بتوانیم ایرادها را از پیمانکار بخواهیم و مشکل بی‌برقی این بلوار جدیدالاحداث برطرف شود.
وی تأکید کرد: به دلیل مشکلات روشنایی در پی ممانعت از عبور و مرور در این بلوار بودیم چراکه امکان خطر برای جان افراد وجود دارد.

گزارش اختصاصی:پدرام مجیدی

این مطلب در نشریه دلفین منتشر شده است

  • نویسنده : 1007