سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تبدیل کل جزیره قشم به منطقه آزاد در دستور کار برای مطرح کردن در نخستین جلسه شورای عالی مناطق آزاد کشور قرار دارد.

به گزارش دلفین، «افشار فتح الهی» در حاشیه آیین رونمایی از برنامه راهبردی سازمان منطقه آزاد قشم تا افق ۱۴۰۴ اظهار داشت: مشکل سازمان منطقه آزاد قشم منابع مالی نیست بلکه مشکل اصلی عدم تدبیر در تأمین منابع مالی است.
وی داشت: تبدیل کل مساحت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتری جزیره قشم به منطقه آزاد در دستور کار ما برای مطرح کردن در نخستین جلسه شورای عالی مناطق آزاد کشور است تا با رفع دوگانگی قانون در منطقه آزاد و منطقه ویژه اقتصادی بتوانیم توسعه متوازن را در س راسر جزیره قشم رقم بزنیم.
سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم بر ضرورت تدوین برنامه راهبردی اشاره کرد و گفت: این مساله باعث جلوگیری از اعمال سلیقه مدیرانی است که در طول سالیان مختلف، سکان هدایت سازمان را بر عهده می‌گیرند و این برنامه راهبردی فارغ از اینکه چه فردی هدایت سازمان را بر عهده می‌گیرد، باعث حرکت روبه‌جلو می‌شود.
فتح الهی در پایان گفت: توسعه کاریکاتوری و غیرمتوازن ناشی از سلیقه‌های شخصی، سازمان را خسته کرده است و باعث به هدر رفتن منافع ملی می‌شود.

خبر اختصاصی:معصومه مشار

این مطلب در نشریه دلفین منتشر شده است

  • نویسنده : 1007