امام‌جمعه اهل سنت بندرلنگه در جلسه شورای اداری ضمن انتقاد شدید از عملکرد بعضی از مدیران و کارمندان ادارات این شهرستان عنوان کرد: نحوه برخورد با ارباب‌رجوع در برخی از ادارات اصلاً مناسب نیست.

به گزارش دلفین، شیخ مسعود راهبر امام‌جمعه اهل سنت بندرلنگه در جلسه شورای اداری ضمن انتقاد شدید از عملکرد بعضی از مدیران و کارمندان ادارات این شهرستان عنوان کرد: نحوه برخورد با ارباب‌رجوع در برخی از ادارات اصلاً مناسب نیست.
وی با تأکید بر اینکه مردم ولی‌نعمت ما هستند، گفت: ما همه خدمت‌گزار مردم هستیم و باید در خدمت مردم باشیم نه اینکه با آن‌ها ناسازگاری کنیم.
امام‌جمعه اهل سنت بندرلنگه با اشاره به اینکه همه باید در کنار مردم باشیم، افزود: هر مسئولی که نمی‌تواند وظیفه خود را به‌درستی انجام دهد این میز را رها کند تا فرد دیگری در جایگاه خدمت قرار گیرد.
وی افزود: عده‌ای از جوانان مطالبه‌گر در زمینه‌های مختلف شروع به کار کرده‌اند و مسئولان باید پاسخگوی آنان باشند.
فؤاد مراد زاده سرپرست فرمانداری بندرلنگه نیز در ادامه این نشست اظهار داشت: مدیران باید برای پیشبرد اهداف کاری خود برنامه‌ریزی، پشت‌کار و تلاش مضاعف داشته باشند.
وی افزود: مدیران دستگاه‌ها حتماً باید به حوزه کاری خود اشرافیت داشته باشند و مسائل اصلی شهرستان در حوزه کاری خود را برای آینده تدوین کنند.
سرپرست فرمانداری بندرلنگه بر جذب منابع دولتی برای سال آینده تأکید کرد و اظهار داشت: در این مورد نباید کوتاهی صورت گیرد، مدیران بی‌تفاوت نباشند، به‌ویژه جذب منابع در حوزه آبخیزداری از اهداف مورد تأکید استاندار هرمزگان است.
وی عنوان کرد: برای رسیدن به شرایط مطلوب و ارتقاء شاخص‌ها باید از همه ظرفیت‌ها در شهرستان استفاده کنیم.
مراد زاده با اشاره به اینکه مدیران باید از حواشی پرهیز کنند، افزود: قرار نیست روال گذشته را داشته باشیم و باید وقتمان را برای مردم بگذاریم.
وی ضمن بیان اینکه سعی بر تغییر مدیران کم‌کار و بی‌انگیزه داریم، اضافه کرد: هدف ما ارتقا شورای اداری بندرلنگه در جهت حل مشکلات مردم است.

خبر اختصاصی:عبدالحسین اسدپور

این مطلب در نشریه دلفین منتشر شده است

  • نویسنده : 1001