مدیر درمان تأمین اجتماعی هرمزگان گفت: به لحاظ چارچوب سطح‌بندی هیچ‌گاه وزارت بهداشت اجازه ساخت بیمارستان تأمین اجتماعی را در منطقه آزاد کیش نمی‌دهد.

به گزارش دلفین، «غلامعباس مؤمنی» مدیر درمان تأمین اجتماعی هرمزگان در گفت‌وگوی اختصاصی با دلفین به مناقشات شبکه‌ی درمان این سازمان در جزیره‌ی کیش پرداخت و اظهار داشت: تأمین اجتماعی برای بیمه‌شدگان خود در کیش ارائه خدمات درمانی را به‌هیچ‌عنوان قطع نمی‌کند و بر اساس قوانین و همچنین ابلاغیه وزارت بهداشت در حال رایزنی با سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی هستیم.
وی گفت: با توجه به مشکل پیش‌آمده با امام‌جمعه و دادستان کیش هم صحبت کردیم و امیدواریم آنچه به نفع مردم جزیره است، اتفاق بیفتد.
مؤمنی با اشاره به اینکه برای ساخت بیمارستان تأمین اجتماعی بایستی از طریق وزارت بهداشت سطح‌بندی انجام شود، تصریح کرد: به لحاظ چارچوب سطح‌بندی هیچ‌گاه وزارت بهداشت اجازه ساخت بیمارستان تأمین اجتماعی را در منطقه آزاد کیش نمی‌دهد.
وی ابراز داشت: برای ساخت پلی کلینیک تأمین اجتماعی با سازمان منطقه آزاد کیش در این خصوص رایزنی کرده و موافقت آن را دریافت کردیم.
مدیر درمان تأمین اجتماعی هرمزگان در ادامه گفت: جزیره کیش در حیطه اختیارات سازمان منطقه آزاد قرار دارد و در این خصوص برای ساخت درمانگاه در جزیره کیش باید به تأمین اجتماعی زمین واگذار شود، اما تاکنون زمین به ما داده نشده است.
مؤمنی اظهار امیدواری کرد که سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی در جزیره آمادگی خود را اعلام کرد و انشالله بتوانیم در هفته‌های آتی شاهد اتفاقات مثبت در این منطقه باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به درمانگاه تأمین اجتماعی ولی‌عصر در شهرستان میناب مطالبی را عنوان کرد و گفت: قرار بر این شد که ما با همراهی همکارانمان در سازمان تأمین اجتماعی بندرعباس از درمانگاه تأمین اجتماعی ولیعصر (عج) در شهرستان میناب بازدید به عمل آورده و تمام مشکلات آن را موردبررسی قرار دهیم.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان هرمزگان اذعان داشت: در درمانگاه تخصصی ولیعصر (عج) میناب، ارائه خدمات به‌صورت ۲۴ ساعته امکانش وجود ندارد اما درصدد آن هستیم که با فراهم آوری ظرفیت‌ها و امکانات لازم و همچنین با افزایش ساعت کاری و نیروهای متخصص در شیفت بعدازظهر، از این طریق خدمات باکیفیتی را به مردم شهرستان میناب ارائه دهیم.

گفت و گوی اختصاصی: آیلار شاکرمی

این مطلب در نشریه دلفین منتشر شده است

  • نویسنده : 1007