معاون امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از پیگیری ایجاد سالن نمایش و نگارخانه در حاجی‌آباد خبرداد.

به گزارش دلفین، کمبود امکانات و کم‌توجهی به حوزه‌ی فرهنگ و هنر همواره یکی از دغدغه‌های اهالی هنر در جای‌جای استان پهناور هرمزگان بوده است و دولت‌های مختلف نیز با شعارهای متفاوت همواره سعی کرده‌اند خود را حامی هنرمندان معرفی کنند و در پی ساماندهی امور برآیند. در این هفته نیز «انوشیروان پیشدار» معاون امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با حضور در شهرستان حاجی‌آباد در جمع گروهی از هنرمندان این شهرستان حضور یافت.
امیدوارم گره‌گشا باشیم
وی در حاشیه‌ی این سفر به که مناسبت هفته‌ی دولت برنامه‌ریزی شده بود به خبرنگار دلفین گفت: بسیار خوشحال و خرسندم که در میان هنرمندان و مردم شهرستان حاجی‌آباد حضور دارم و امیدوارم حضور دولت‌مردان در میان مردم بتواند به گره‌گشایی از مشکلاتشان بیانجامد.
توقع بجا
وی افزود: بخشی از دغدغه‌های هنرمندان حاجی‌آبادی در خصوص امکانات موردنیاز برای کانون فیلم و عکس بود که توقع بجایی است و سعی می‌کنیم در حد توان خود این امکانات را مهیا سازیم.
ایجاد سالن نمایش و نگارخانه
پیشدار اضافه کرد: ایجاد سالن نمایش و نگارخانه نیز از دیگر دغدغه‌های هنرمندان حاجی‌آبادی بود که ما حرف‌هایشان را شنیدیم، یادداشت کردیم و قول می‌دهیم پیگیری‌های لازم را انجام دهیم تا دغدغه‌های مردم و هنرمندان این شهرستان برطرف شود.
معاون امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ادامه داد: شهرستان حاجی‌آباد خوشبختانه در حوزه فرهنگ و هنر، هنرمندان بسیار دارد که انتظار می‌رود در جشنواره‌های استانی حضور پررنگ‌تری داشته باشند و ما هم وظیفه‌داریم بستر کار را برای هنرمندان فراهم کنیم.
اهمیت مشارکت هنرمندان
وی حضور مؤثر هنرمندان در کانون فیلم و عکس را بسیار مهم و ضروری خواند و افزود: توقع داریم هنرمندان نیز در راستای بهبود شرایط ما را همراهی کنند و خودشان هم پای‌کار باشند، چراکه بدون مشارکت آن‌ها کاری از پیش نخواهد رفت.
پیشدار در خاتمه از فرماندار حاجی‌آباد به سبب بسترسازی برای این دیدار مردمی تشکر کرد و وعده داد تا دغدغه‌های هنرمندان این شهرستان را به گوش تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان این حوزه برساند.

گفت و گوی اختصاصی: نرجس حسن‌زاده

این مطلب در نشریه دلفین منتشر شده است

  • نویسنده : 1001