بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بنا بر وظیفه ذاتی خود در حال تهیه طرح تفکیکی اراضی قادهار جهت واگذاری به روستائیان بومی این روستا برابر قانون و مقررات با پیش بینی معابر، فضای سبز و پارک و... می باشد، که متاسفانه عده ای افراد سودجو و فرصت طلب که اکثریت آنها بومی روستای قادهار نبوده اقدام به تصرف اراضی ملی این روستا با متراژهای بسار بالا جهت ساخت ویلا و.. نموده اند.

به گزارش دلفین، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرار رسیدن سال جدید و عید نوروز باستانی و همچنین قبولی طاعات و عبادات هم استانیهای عزیز در این ماه مبارک و با فضیلت، پیرو درج خبر کذب تخریب منازل مسکونی ساکنین روستای قادهار شهرستان بندرعباس در خبرگزاری های ملی و استانی و همچنان رسانه های معاند خارجی اعلام می دارد بنیاد مسکن برابر وظیفه ذاتی خود در جهت حفظ حقوق مردم اقدام به اخذ دستور مقام محترم قضایی جهت رفع تصرف این اراضی نموده که علیرغم اخذ این دستور هیچ گونه رفع تصرفی در تاریخ ۲۶/۱۲/۱۴۰۲ صورت نپذیرفته است و درج خبر تخریب منازل مسکونی کذب محض می باشد.

علی الیحال بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان برعهد راستین خود در مبارزه با زمین خواران و سوء استفاده کنندگان و دست اندازان به اراضی ملی که در نهایت متعلق به خود مردم خواهد بود کوتاه نخواهد آمد و تلاش و تبلیغات رسانه های معاند نظام خللی در این اراده ایجاد نخواهد نمود و پس از رفع تصرف این اراضی و کوتاه نمودن دست فرصت طلبان ، این اراضی به افراد واجدالشرایط و بومی این روستا واگذار خواهد شد.

حق پیگیری قضایی علیه افراد و رسانه ها و سکوی های مجازی که با درج اخبار غیر واقعی موجب تشویش اذهان عمومی گردیده اند برای این بنیاد محفوظ خواهد بود.