بخش کووید۱۹
پرستاران به دنبال شروع به طرح یا تمدید طرح در بندرعباس هستند 23 خرداد 1400
مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفت‌وگوی اختصاصی با دلفین تشریح کرد؛

پرستاران به دنبال شروع به طرح یا تمدید طرح در بندرعباس هستند

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: طی فراخوان‌هایی پرستارانی را از سایر استان‌ها برای فعالیت در بخش کووید استخدام کرده‌ایم، پرستاران ساکن استان خواهان کار در بندرعباس به‌جز بخش کووید19 هستند.