بی آبی
وعده‌ی حل مشکل آبی میناب تا هفته‌ی دولت 18 خرداد 1401

وعده‌ی حل مشکل آبی میناب تا هفته‌ی دولت

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب هرمزگان وعده داد مشکل آبی میناب تا هفته‌ی دولت حل شود.

بی‌توجهی منطقه آزاد قشم به معضل بی‌آبـی در طولا 28 تیر 1400

بی‌توجهی منطقه آزاد قشم به معضل بی‌آبـی در طولا

دهیار روستای طولا گفت: حتی در زمان قطعی‌ها اطلاع‌رسانی درستی صورت نمی‌گیرد تا شهروندان به فکر ذخیره‌سازی آب باشند و چندی است با نامه‌نگاری‌هایی که انجام داده‌ایم بنا شده است زمان قطع ‌و وصل آب به شهروندان اطلاع‌رسانی شود.

طرح و اقـدامات ابتکـاری برای مقابله با چالش‌های آبی هرمزگان 12 تیر 1400
امین قصمی در نشست با اصحاب رسانه تشریح کرد؛

طرح و اقـدامات ابتکـاری برای مقابله با چالش‌های آبی هرمزگان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، گفت: تمرکز ما برای تأمین آب شرب مردم باید روی منبع پایدار آب‌شیرین‌کن‌ها باشد و ذخیره آب‌های سطحی باید در جهت توسعه صنعت و کشاورزی استفاده شود.