مهدی باقری
صدور بخشنامه جدید معافیت شهریه دانشگاه آزاد اسلامی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان گفت:صدور بخشنامه معافیت از شهریه در راستای جلوگیری از تحمیل هزینه مازاد ،فرصتی طلایی و استثنایی برای دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان گفت:صدور بخشنامه معافیت از شهریه در راستای جلوگیری از تحمیل هزینه مازاد ،فرصتی طلایی و استثنایی برای دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی است.
Thursday, 25 June , 2026