سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: باید تمامی مقررات در احداث جایگاه سوخت در هرمزگان رعایت شود و ضرورت ارایه خدمت به مردم را نیز داشته باشد.

به گزارش دلفین، «عباس میرزاد» سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: هدف اصلی برای احداث جایگاه های سوخت، رضایت مندی و ارائه خدمات به مردم است، که این مهم باید در جانمایی ها در نظر گرفته شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان این‌که صدور مجوز‌های احداث جایگاه عرضه سوخت در استان باید توجیه اقتصادی و در راستای خدمات‌رسانی به مردم باشد، گفت: باید تمامی قوانین و مقررات در احداث جایگاه سوخت در هرمزگان رعایت شود و ایجاد آنها علاوه بر توجیه اقتصادی، ضرورت ارایه خدمت به مردم را نیز داشته باشد.

وی با بیان اینکه مصوبات این کارگروه باید بر مبنای تحقیق و بررسی فنی و علمی باشد، افزود: تصویب مصوبات در این کارگروه نیازمند تحول و تغییر ساختاری است و از این پس باید تمامی جزئیات پروژه ها در این کارگروه به بحث و بررسی گذاشته شود.

میرزاد تاکید کرد: باید تمامی اعضای کارگروه در جریان روند اجرای طرح ها قرار گیرند تا بتوانند، آگاهانه در خصوص احداث طرح ها، نظر و رای دهند‌.

وی بر ضرورت نظارت بر جایگاه های سوخت استان تاکید کرد و گفت: به منظور جلوگیری از سوءاستفاده سودجویان و مقابله با قاچاقچیان سوخت نظارت بر جایگاه های سوخت هرمزگان امری ضروری است که باید همواره مورد توجه جدی قرار گیرد.

  • نویسنده : 1007