مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در هرمزگان گفت: آستان قدس در پویش نذر اشتغال در دو مقوله شناسایی بیکاران و شناسایی توانمندان حوزه اشتغال ایفای نقش خواهد کرد.

به گزارش دلفین، «اسماعیل تذرو» مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در هرمزگان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به گستردگی پویش نذر اشتغال اظهار داشت: ما نیز در مجموعه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در هرمزگان به طرح و پویش بزرگ نذر اشتغال پیوسته‌ایم.

وی افزود: آستان قدس نیز در هر دو مقوله شناسایی بیکاران و شناسایی توانمندان حوزه اشتغال طرح نذر اشتغال به عشق امام حسین علیه السلام نقش ایفا می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در هرمزگان گفت: یکی از شعارهای این طرح رفع نیاز نیازمندان با توان توانمندان است، و در واقع شناسایی نیازمندان حوزه اشتغال اعم از زنان و مردان سرپرست خانوار و جوانان بیکار در سراسر استان بواسطه کانون های محله ای ما انجام می‌شود.

وی افزود: در آستان قدس رضوی معاونتی به نام معاونت امداد مستضعفان وجود دارد که در آن کارگروه اشتغال با خادم یاران توانمندی که به عشق امام رضا علیه السلام دور هم جمع شده‌اند به رفع نیاز از نیازمندان در حوزه اشتغال مشغول هستند.

تذرو گفت: این خادم یاران با مشاوره و ایجاد بازار و اعطای تسهیلات و پیگیری و راهبری، تا زمان توانمند شدن در کنار افراد بیکار هستند و به آنها کمک می‌کنند.

  • نویسنده : 1007