بزرگان روابط عمومی کشور امروز مدال زرین روابط عمومی را به فرزاد ارزانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان که به عنوان آقای تکنولوژی فولاد شناخته می شود، تقدیم کردند.

به گزارش دلفین، هفتمین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی بازاریابی دیجیتال امروز(شنبه ۱۳مهرماه) در هتل المپیک تهران برگزار شد.

«سید غلامرضا کاظمی دینان» رئیس شورای سیاستگذاری این کنفرانس، با تقدیر از فولاد هرمزگان به دلیل واقف بودن به جایگاه روابط عمومی و اقدامات تخصصی مطلوب در این زمینه یادآور شد: امید است یک همایش یا سمینار برای مدیران کشور، معاونین و وزرا ترتیب داده شود تا علوم ارتباطات به خوبی برای مدیران تعریف شود.

بر این اساس، بزرگان روابط عمومی کشور امروز مدال زرین روابط عمومی را به «فرزاد ارزانی» مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان که به عنوان آقای تکنولوژی فولاد شناخته می‌شود، تقدیم کردند.

فرزاد ارزانی طی دوره فعالیت خود توانسته با پیشبرد اقدامات مختلف در حوزه مسئولیت اجتماعی موفقیت‌های چشمگیری را از آن شرکت فولاد هرمزگان کند.

این شرکت فعالیت‌های بی‌شماری در حوزه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد داشته ضمن آنکه در حادثه سیل اخیر نیز کمک‌های شایانی به مناطق سیل‌زده داشته است.

حمایت ازتوسعه فضاهای آموزشی و مدرسه‌سازی و همچنین حمایت از نخبگان ادبی و فرهنگی دیگر اقدامات شرکت فولاد هرمزگان بوده که شایسته تقدیر است.

فولاد هرمزگان به عنوان سومین تولید کننده فولادایران با ظرفیت یک و نیم میلیون تن به عنوان پیشرفته‌ترین کارخانه فولادی کشور محسوب می‌شود، از دیگر افتخارات این شرکت می‌توان به کسب عنوان پیش‌رو در بین صد شرکت برتر ایران، کسب عنوان صادرکننده نمونه برای چهارمین سال متوالی، دریافت نشان حمایت از تولید ملی، دریافت تندیس ساخت محصول نوآور براتر ایرانی، کسب تقدیر نامه دو ستاره جایزه ملی تعالی سازمانی ایران، کسب لوح تقدیر رضایت مندی مشتری، کسب گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندکان، واحد نمونه صنعتی استان هرمزگان و کسب سه عنوان برتری کشوری در حوزه روابط عمومی و دریافت جوایز ملی و بین المللی دیگر اشاره کرد.

در ادامه این مراسم از مدیران منتخب روابط عمومی کشور تقدیر شد و بر این اساس، ایرج ترابی مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان، رضا صفریان مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، تقدیر و قدردانی شد.

  • نویسنده : 1007