مدیر عامل ایزوایکو اذعان داشت: رشد و موفقیت صنایع دریای کشور، مرهون امنیت، مجاهدت و جان فشانی سرداران بزرگی است که بدون شک سردار سپهبد شهید سلیمانی ستاره ی آن ها است.

به گزارش دلفین، «حمید رضاییان اصل» مدیر عامل ایزوایکو در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مجتمع کشتی سازی و صنایع فرا ساحل ایران (ایزوایکو) با اشاره به رشد وموفقیت امروز صنایع دریایی کشور در همه ی ابعاد گفت: همه ی این ها مرهون امنیت، مجاهدت و جان فشانی سرداران بزرگی است که بدون شک سردار سپهبد شهید سلیمانی ستاره ی آن ها است.

مدیر عامل ایزوایکو اصل ضمن تبریک و تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی افزود: برخود، ایزوایکو و جامعه دریایی کشور تکلیف میدانم که جبهه رشد و پویایی کشور را صد چندان کرده آنچنان که تمامی کارشناسان دریایی منطقه و دشمنان را انگشت به دهان کنیم.

مدیر عامل ایزوایکو گفت: انسان های بزرگ همیشه در تاریخ یک کشور وملت تاثیر گذارند و یک مدیر یا مهندس یا کارگر اگر هر پروژه ای رابه سرانجام می رساند باید درنظر بگیرد که چه زحمات و جانفشانی ها در راه امنیت عزت و سرافرازی ایران اسلامی از سوی سرداران شهید این مملکت و علی الخصوص سردار دل ها سپهبد شهید سلیمانی این مرزو بوم کشیده شده است.

  • نویسنده : 1007