رئیس ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در بندرلنگه از تجار این شهرستان خواستار واردات انواع اقلام مورد نیاز پیشگیری از این ویروس شد.

به گزارش دلفین «علی نیکویی» فرماندار شهرستان بندرلنگه، در خصوص اقدامات و تمهیدات پیشگیرانه شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: نسبت به این بیماری حساسیت قابل توجهی داریم و هرگز بی‌تفاوت نیستیم و لحظه به لحظه هر گونه موارد مشکوک را تحت نظر داریم و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

وی افزود: در همین خصوص جلسات شورای سلامت هم‌زمان با انتخابات برگزار شده است و تصمیمات و تمهیدات در سطح کلان گرفته شده است.

فرماندار شهرستان بندرلنگه گفت: نسبت به این بیماری حساسیت قابل توجهی داریم و هرگز بی‌تفاوت نیستیم و لحظه به لحظه هرگونه موارد مشکوک را تحت نظر داریم.

فرماندار شهرستان بندرلنگه با تقدیر از اقدامات خوب شوراها، معتمدین و دهیاران در خصوص ضد عفونی محدوده روستاهای خود، یادآور شد: گندزدایی مدارس، اماکن عمومی و بازار در سطح شهرها نیز به‌صورت روزانه در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام است.

نیکویی بیان داشت: در خصوص ورودی‌های استان نیز تصمیماتی در مرکز استان گرفته شده و مراقبت‌های لازم در مسیرهای منتهی به بندرلنگه از سمت شهرستان‌های خمیر، بستک و پارسیان در حال انجام است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرلنگه یادآور شد: مدت ۱۰ روز است که هرگونه تردد افراد و وسایل نقلیه غیر بومی به مسیر کیش از بندرچارک و بالعکس با هماهنگی منطقه آزاد در حال کنترل و اقلام مایحتاج ضروری نیز تامین و ارسال شده و ورود هرگونه افراد غیر بومی از جزیره کیش به شهرستان بندرلنگه نیز ممنوع شده است.

وی با اشاره به کنترل مرزهای هوایی در مسیر لاوان به تهران، گفت: این مسیر نیز تحت کنترل و مراقبت است و همچنین هرگونه تردد در مرزهای آبی توسط نیروهای مرزبانی تحت کنترل است.

رئیس ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در شهرستان بندرلنگه از تجار این شهرستان خواستار واردات انواع اقلام مورد نیاز پیشگیری از این ویروس شد که امید است کمبودی در این خصوص نداشته باشیم.

این مسؤول با اشاره به شایعاتی در فضای مجازی در خصوص پزشک مشکوک به ویروس کرونا در بندرلنگه، گفت: یکی از پزشکان شهرستان بندرلنگه نیز با مشاهده علائمی نظیر ویروس کرونا به مراکز غربالگری مراجع و هم اکنون تا نتیجه آزمایشات مربوط تحت مراقب است و هنوز ابتلای ایشان به این ویروس قطعی نیست و مردم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و اخبار را ازطریق روابط عمومی‌ها و خبرگزاری‌های رسمی دنبال کنند.

وی در پایان مردم شریف شهرستان بندرلنگه را به رعایت دستورالعمل وزارت بهداشت توصیه کرد و عنوان داشت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه علائم مشکوک به این بیماری به مرکز غربالگری در بیمارستان بندرلنگه مراجعه کنند.

  • نویسنده : 1007