استاندار هرمزگان با حضور در جشنواره کارستان صحبت‌هایی را مطرح کرد که نشان داد عزمش برای تغییرات گسترده‌ی مدیران استانی جزم است و مردم هرمزگان باید در ماه‌های پیش رو با تمامی مدیران به‌جامانده از دولت پیشین خداحافظی کنند.

به گزارش دلفین، اگر چه در روزهای گذشته فهرست‌های عریض و طویلی از مدیران در شرف تغییر در فضای مجازی هرمزگان منتشر شد اما برخی این موضوع را تکذیب می‌کردند با این حال «مهدی دوستی» استاندار هرمزگان با حضور در جشنواره کارستان صحبت‌هایی را مطرح کرد که نشان داد عزمش برای تغییرات گسترده‌ی مدیران استانی جزم است و مردم هرمزگان باید در ماه‌های پیش رو با تمامی مدیران به‌جامانده از دولت پیشین خداحافظی کنند. البته باید این نکته را مدنظر قرار داد که در شرایط کنونی نیز قریب به ۷۰ درصد مدیران تغییر کرده‌اند.
دوستی در این جشنواره بار دیگر به معضل بیکاری در هرمزگان اشاره کرد و گفت: بیکاری بزرگ‌ترین آفت یک جامعه است و هر کس یک شغل ایجاد کند، باری بزرگ را از روی دوش ما برداشته است.
وی بیان داشت: به‌شخصه دوست دارم چهره هرمزگان از بیکاری و فقر تغییر کند و همگان استان را با جزایر زیبایش، بنادر پررونقش، صنایع‌دستی فاخرش و مردمان خون‌گرمش بشناسند.
استاندار هرمزگان لازمه‌ی تغییر چهره‌ی استان را تغییر فضای موجود خواند و افزود: باید فضا را تغییر دهیم چرا که اگر محیط کسب‌وکار تغییر کند، همه‌ی شاخص‌ها تغییر خواهد کرد.
وی در ادامه بر ضرورت اجتناب از تصمیمات لحظه‌ای تأکید کرد و گفت: با این حال در سال ۱۴۰۱ بازآرایی مدیران را شاهد خواهیم بود که توقع داریم به تغییر چهره‌ی هرمزگان بیانجامد.
دوستی اظهار داشت: تحول و پیشرفت در هم‌افزایی است و باید محرومیت‌زدایی همگام با توسعه‌ی اقتصادی باشد و امیدوارم با کمک یکدیگر بتوانیم شرایط متفاوتی را به وجود آوریم.
در این شرایط به نظر می‌رسد که در آغاز سال جدید ۳۰ درصد باقی‌مانده از مدیران پیشین نیز باید با میزهای خود خداحافظی کنند تا دوستی با تیمی یک‌دست‌تر سکان هدایت ساختمان سفید استانداری هرمزگان را در دست بگیرد؛ البته امیدواریم این تغییرات و جایگزینی‌ها به‌منزله‌ی ورود نیروهای کاربلدتر و متخصص‌ باشد چرا که صرف تغییرات به معنای بهبود وضعیت نخواهد بود.

گزارش اختصاصی:پدرام مجیدی

این مطلب در نشریه دلفین منتشر شده است

  • نویسنده : 1001