بیمارستان شهید محمدی بندرعباس
خرابی گاه و بیگاه دستگاه‌های دیالیز بیمارستان شهید محمدی/کمبود داروی بیماران خاص و صعب‌العلاج 24 اردیبهشت 1401

خرابی گاه و بیگاه دستگاه‌های دیالیز بیمارستان شهید محمدی/کمبود داروی بیماران خاص و صعب‌العلاج

یکی از بیماران خاص هرمزگانی عنوان کرد: بسیار برایمان پیش آمده که با کمبود دارو و آمپول در داروخانه‌ها مواجه شویم و هزینه‌های داروها هم بالا است و گاهی اوقات نیز بیمه برای برخی از داروها هزینه پرداخت نمی‌کند.

پرستاران به دنبال شروع به طرح یا تمدید طرح در بندرعباس هستند 23 خرداد 1400
مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفت‌وگوی اختصاصی با دلفین تشریح کرد؛

پرستاران به دنبال شروع به طرح یا تمدید طرح در بندرعباس هستند

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: طی فراخوان‌هایی پرستارانی را از سایر استان‌ها برای فعالیت در بخش کووید استخدام کرده‌ایم، پرستاران ساکن استان خواهان کار در بندرعباس به‌جز بخش کووید19 هستند.